Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.08.2007 16:09 - Нов свят
Автор: adriiyi Категория: Други   
Прочетен: 1010 Коментари: 2 Гласове:
0



    Днес минавах по центъра на София и гледката ме отврати. Чакам на Лъвов мост светофара да дойде на зелено и се чува от всички страни псувни между шофьори, между пешеходци и шофьори, а на всичко отгоре се блъснаха леко две коли. Е, разбира се не стана по-добре, а който не викаше, започна. Пресичам и гледам няколко просещи роми, които между другото наблюдават минувачите. Все пак може да имат късмет и някоя разсеяна жертава да остане, я без портфейл, я без телефон. След около десет крачки гледам две циганчета, които дишат лепило, които и други пъти съм ги виждала и даже веднъж ги питах защо правят това, а те ме гледаха улашено, като че ли ще им взема пликчето с лепило. Жалкото е, че приятелите, с които бях тогава, просто ми казаха, че няма смисъл, че това са просто боклуците на обществото. Ще има и все повече боклуци в иначе чистият ни свят, поне ако продължаваме да ги отминаваме, а не да ги събираме.
   Скоро бях свидетел и на катастрофа с 2 жертви, беше затворено движението, затова трябваше да се мине пеша покрай катастрофиралите коли и за един момен погледът ми мина покраи една от колите, а в нея беше още едно от тяло. Възможно най-близо до него се бяха събрали минувачи, които се говореха и се смееха, като че ли са на кино.
   Чудя се точно в какво се е превърнал човека?! До такава степен всеки живее сам за себе си, че нищо не може да да ни накара да склоним глава пред нещастието. Между другото при целия този безпорядък се водят и какви ли не кампании - за децата, за бедствията, за войната по пътищата, но май на никой не ме пука. Важното ти да си добре, ако може и близките ти. Пък след нас, мор!



Тагове:   нов,


Гласувай:
0



1. zari - Пълна алиенация.
19.08.2007 17:24
Може би това е целта тук!
цитирай
2. arnage - :)
20.08.2007 00:16
Важното е да гледаш бодро напред :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: adriiyi
Категория: Новини
Прочетен: 17580
Постинги: 3
Коментари: 5
Гласове: 13
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930